14 december

tja har inte orkat blogga något idag eftersom ja har haft buffertdag och ja hade inget prov som jag behövde skriva idag så ja har en helt ledig dag;) så vaknade vid kvart över nio tror jag och sedan satt jag bara hemma och efter de åkte ja in tilol stan för att kolla lite på musikhjälpen och sedan kollat lite butiker i nordstan... och ni som inte vet så bran de i nordstan början av denna veckan och dom butiker som fick sinna varor rökskaddade (stavning) säljer nu ut sina saker på 50% av ordnarie pris;) men ja kom hem med bara ett par örhängen, två drickor och den nya solo tidningen! nä nu ska ja kolla på musikhjälpen och om en stund gå ner till våran brevlåda (elr va man nu ska kalla den) för att tömma den på all j**la reklam som kommer... men ja gillar på ett sätt att få en del reklam eftersom mamma har satt upp en sådan där ''ej reklam tack!'' så får ja ju bara reklam hem till pappa men jaja de e smälar man får ta;)
jo måste säga att ja hittade en klänning inne på bling i nordstan som jag verkligen skulle kunna tänka mig att ha som balklänning;) den kostade bara 699 kronor och såg nästan ut som dom klänningarna jag har hittat på http://www.tidebuy.com/ det ända dårliga som var med denna klänningen var att den var rynkig på ryggen (eftersom den inte har någon dragkjedja) och så hade jag de på min balklänning i nian och nu vill jag ha en klänning som inte e så på ryggen!!! men den var jätte snygg för 699 kronor!!
Pöööss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0