7 december

tja ligger hemma hos mamma och kollar på rena rama rolf innan mamma kommer hem för att hämta mig för att vi ska åka och handla lite grejer och efter de blir de att komma hem till mamma och bara vara där en liten stund till för att sedan åka till drillen vid sju tiden och sedan kommer mamma och hämtar mig vid åtta igen... skall nog väll försöka komma på va ja ska ha på mig i morgon till skolan har ju verkligen en grymt lång dag börjar 08:20 med internationel mat (prov) ocj efter det blir de att ha mafö c en timma och efter de slutar ja för den dagen;) efter skolan blir de att åka in till stan för att gå till banken och fixa mitt kort ( eftersom mitt kort är ett ungdomskort och nu ska ja gö de till ett vanligt kort. så att ja ska kunna överföra från mitt konto till andra människors konton. kommer även få en dossa (stavning) kommer ju tappa bort den fort som fan!!!)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0