8 december

tja sitter hemma hos mamma och kollar på tina på fyran och skall om bara en liten stund gå och lägga mig;) har hunnit med allt ja skulle göra idag (på något sätt) efter skolan idag blev de ett besök på swedbank efter de blev de att åka hem till pappa för att hämta limpistol och min frack som ja hittade på loppis för ett tag sedan :) blev även att ta med min juldags/nyårs/studentfest klänning som hängde under fracken;) men när ja började med pepparkaks huset så gick allt typ fel!!! så när hela hade gått sönder så skulle ja ta en liten bit tårta men när jag just hade tagit ut tårtan så tappade jag den!!!! efter de blev de att möta mamma, äsa och veronica på hjalmars grill (alla som bor i backa vet va för ställe jag menar;P) sedan gick vi hem till åsa och veroinca för att äta sedan kom jennie hem så mamma och ja gick hem vid halv åtta och efter de har vi bara tagit de lungt och kommit på va man ska ha för kläder till skolan i morgon och va man ska ha på sig på lördag (då vi ska hem till mormor och morfar för att träffa släkt och baka pepparkakor med alla) och på söndag kan de bli att ja går över till jennie för att hjälpa henne och åsa med deras pepparkaks hus (deras familj har pepparkaks tävling;P) och efter jennie hörde hur mina planer var på mitt hus idag så frågade hon om ja ville hjälpa henne och hennes yngsta dotter på söndag (skall bara dekorera)

nä nu har mamma gått från vardagsrummet så nu kan ja får sätta på dvd och kolla lite på rena rama rolf och sedan sova ett par timmar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0