Bränn inte upp något hår och vifta på tårna

Hej är hemma efter en lång dag men en väldigt roligt.
Börja med att åka till skolan tidigt och lussa där på morgonen. När det va Julia Agnes Alexandras och min tur att sjunga, så ramlar Isabella, tjejen bakom mig ner från trappan eftersom att hon har svimmat. Men efter att ha kollat att hon va okej så forsatte allt som vanligt. Sen skynda sig iväg till Jonolander (Kumlas Gymnasium) och lussa där. Även där efter hör man ett duns när Wilma som stog på en bakersta raden svimmar.
Sista stället där vi skulle lussa va kvarngården för dom gamla som bor där. Ingen svimma men yr vart man. Så nu är det klart med lussandet. Själv tyckte jag att det va roligast på Jonolander.
Nu ska jag snart iväg och rida. I helgen är det ju uppvsning men tror inte att vi ska öva på det idag igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0