Gården

Har haft engesla nationelaprov idag fatta nog inte fören jag satt där hur svårt det va men tror att det gick ganska bra, ska ju inte gör det rikiga fören om ett år ;)
Efter skolan så åkte jag hem till niclas, men var bara där en kort stund innan jag åkte med till M-berg. Efter det så åkte vi till gården, var där till halv nio men ska nog lägga mig och sova nu orkar inte vara uppe så länge till.
Imorgon blir det att åka till Säbylund med Niclas Joel och Kim, kommer nog bara sitta med Joel och prata.
Ne nu orkar jag inte skriva mer, godnatt

Föresten Supper snygg klänning Emma kanske dags för mig att kolla efter en ljud klänning/ klädder också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0