god morgon!

god morgon! under denna helgen har jag verkligen inte orkat att blogga... de var ju tänkt att vi skulle till farmor och farfar idag för att äta julmat med min farbror och hans fru ida... men igår när ja och pappa just var på väg att åka på loppis (pappa satt i bilen och jag var just på väg ur lägenheten så ringde min farbror och sa att dom var på väg och undrade om vi var hos farmor och farfar redan! så de blev att snabbt bytta om och sedan packa ner allt som skulle med. men allt gick bra och efter middagen så åkte ja och pappa till ak för att vara med på glögg provning;) och nu sitter ja hemma hos pappa och skall trycka i mig en alvedon och sedan komma på mer kläder inför nästa helg ;) och sedan kolla om ja ska ha en väska ja har hos pappa elr om ja ska vänta tills på tisdag när ja kommer hem till mamma?:)
pöööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0