klänningar;)

har kollat runt lite på en sida som heter: http://www.tidebuy.com/ och har ju hittat lite klänningar här:)
här är några av dom:  min favorit:) denna klänningen ligger på 128 dollar=900 svenska kronor  denna klänningen ligger på en hedrad andra plats och den kostar 94,79 dollar= 670 svenska kronor denna klänningen hittade jag nu när jag kollade runt idag;) denna kostar 90,79 dollar= 640 svenska kronor Denna klänningen är också med om att tävla om att bli min balklänning nu i trean (ja jag vet att de e långt kvar men ja vill vara förbered;p)
jaja jag vet alla dom här klänningarna är blåa men jag älskar verkligen dom här blåa klänningarna;)
nä nu ska vi ha svenska lektion och efter denna lektionen slutar vi för idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0