kom på en sak till;)

kom på en sak till som jag önskar mig i julklapp:)

skulle bli så gladd om jag hade fått en låda med aloe vera drycken!!! haha när ja sa detta till mamma så kollade hon på mig som jag var helt konstig i huvudet!;) men ja måste verkligen sägga att de e en av mina favorit drycker nu för tiden;)
nä nu blir de att kolla de sista på värsta pojkväns akademin och sedan blir de att sova börjar ju klockan 08:20 i morgon med filosofi lektion efter de har man håltimma innan natur lektionen är och efter de har vi idrotts lektion och efter de slutar ja för dagen:)
nej nu kom ja ju på att hela klassen skall ha natur lektion klockan 09:55 eftersom vi ska ha prov med våra lärareelever (elr hur man nu ska säga) så de blir att ha håltimman efter man e färdig med provet tills idrotten börjar 11:40 och sedan slutar 12:55 ;)
god natt:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0