min helg

mig helg har de hänt ganska mycket saker... i fredags skulle ja och pappa åkt till en kompis men pappa orkade inte eftersom han var tvungen att jobba över! i lördags var ja en stund på loppis och hittade en frack!!! som verkligen passar mig också:) sedan åkte ja och pappa till lidl för att handla lite inför tacos som vi skulle lagga till senare!!! så de blev tacos igår kväll... idag blev  de en gånska långsam start sedan åkte ja och pappa till laila för att fixa med lite saker.... efter de besökte ja och pappa farmor och farfar för att få oss lite middag!;) óch nu för typ tre timmar sedan kom vi hem... och just nu sitter ja vid datorn bara för att inte tänka på att ja e grymt soker sugen!!!! och vi har typ bara lite popcorn och lite natcho chips (stavning)
snart blir de fan sängen för min del!!! i morgon e de dags för skolan (börjar ju dock inte för änns klockan 10:00)

hoppas att ni har haft en bra helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0