önskelista;)

kommit på va som finns på min önskelista;)
                                                             Okej tror att de syns att ja önskar mig ett make up set med borstar         

okej de e inte så att ja önskar mig allt som är med är... men de e lite olika exempel;)
de e ju inte så att jag önskar mig alla dom smink borst seten (stavning) och ja önskar ju mig inte alla klockor utan bara en men de ja ville vissa var hur modelen jag önskar mig ser ut:)
1) make up verktyg set
2) plånbok
3) öggonskugga palet (stavning)
4) necessärer
5) dkny be delicious (grön)
6) nagellack
7) make up väska (så att ja kan ta med mitt smink från mamma till pappa och från pappa till mamma)
8) pengar
9) klocka
10) epillator
nä nu ska ja kolla på kär och galen en liten stund sedan blir de dags att hoppa in i en dusch och sedan kolla på värsta pojkväns akademin;) sedan blir de nog sängen;)


Kommentarer
Postat av: marie louise bengtsson

borstar? PÄNSLAR. fenan på make up?

2011-12-07 @ 21:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0