tja....

tja sitter i skolan och har bara snart en timma kvar  innan indv börjar... sedan har man matt tills klockan e halv sex!!! känner att mitt huvud håller på att explodera!!! men just nu sitter ja och ebba i handels huset och bara kollar runt på datorn;) medan båda två lyssnar på musik hjälpen;) i morgon blir de att skänka minst 200 kronor när jag e inne i stan efter att ha vart i skolan för att göra ett prov (tror jag) men just nu har jag sådan lust att bara att  åka hem för att lägga mig i soffan och bara sova några timmar!!!
hoppas att ni har haft en bra dag;)  efter skolan idag blir de nog att åka hem till pappa för att få i mig i lite mat och sedan sova tror jag men de kommer bli att ja hamnar vid datorn för att kolla på hur de går för kodjo, jasson och gina;) nä nu blir de att kolla runt på lite olika bloggar  och lite på facebook och sedan hoppas ja på att den här timman snart har gått:)

pöööss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0