Plugg

Hello! Första dagen i skolan denna vecka, hade inge specielt förutom på Engeskan där vi hade ett skirv prov, gick ganska bra inte helt nöjd men får se vad jag får för betyg på det. Sen åkte jag Julia och Agnes ner till torget, jag skulle kolla om jag hade få prao plats på bibland och Agnes skulle köpa en ljusstake till sin farmor ( va snäll hon är :D) Själv fick jag platsen på bibland så behöver ine fundera på de mera. (Undra vad man ska göra på biblan i två dagar...?) Ska tillbaka till skolan senare för att sitta brevid planen och kolla på träningen blir nog att plugga med Agnes där, har 2 prov och ett gammalt nationela prov i Engelska, hehe nu kommer saningen ut om hur dålig jag är på Engeska, ett prov som man inte kan plugga till ;) nej men får se hur det går på Torsdag // Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0