Back in town

Heej!

haha kan inte minas när jag blogga sist, måste vara en vecka sen sist i alla fall men har inte käbt för att skiva något och har haft fult upp.
Idag så är det Tisdag så har varit på stallet idag också, åkte fort till CityGym med mamma för att skaffa gym kort ifall jag var tillrekligt gammal, vilket jag va ;D HAPPY!!
Så nu vet jag vart jag ska tillbringa Torsdagen.

Spelade match i helgen vann med 3-1 mot hovsta lillån och på kvällen var jag och bowla med Agnes, haha tur att ingen filma för vi var ju supper gryma elr NOT! Vi ska öva någin dag så att vi inte skrämer alla med våra så bra kast nästa gång ;)

Imorgon blir det att träna innebandy och göra läxor.


Kommentarer
Postat av: JULIA

Tack så mycket!

Starbucks ligger i Centralstationen :)

2012-01-25 @ 21:26:52
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0