Första dagen i skolan

Heej!

Var första dagen i skolan idag, var helt okej fick lite schema ändringar men inget specielt.
Kom hem men åkte iväg vid 4 för att träna små tjejerna gick bra, vilka roligt att träffa dom som vanligt.
Satt och plugga lite mellan deras tr'äning och våran, gick hem när våran hade börjat ska ju inte träna fören förkylningen är helt borta.
Btw såg när jag skulle hem att det snöa och bara fär att jävlas med Emma YIIPPY älskar det, nu har det på tiden att det kom lite snö :D

ååå.. vad jag hatar dator gick ju, allt har blevigt mindre och jag som inte kan något om datorer vet inte hur jag ska få tillbaka det :( Någon som vet hur gör. Oteknisk tjej söker hjälp, kan ju inte ens se vad det står på datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0