hemma igen...

hemma efter att ha vart ute på stan en stund:) kollade runt på lite olika balklännings affärer (dock inte bara balklänningar)  hittade en jätte fin klänning som jag helt fallit för... men ja blev rätt chokad eftersom jag igår hörde en tjej som snackade om att hennes kompis säljer balklänningar för bara 5000!!! men i den butiken jag kollade i sist (där jag fastnade för den bästa klänningen) som kostade ca 1400 kronor!!! och ja tror att en av dom dyraste klänningarna där kostar ca 2000 kronor:)
hann även med att gå in på h&m och hittade en svart söött klänning, grå kjol och ett par röda ballerina skor;)
för samanlagt 250 kronor;)
nä nu blir de att kolla på the fabulous life of ana gina:)
pöööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0