Tisdag

Hello!

Nu jag jag försöka börja blogga igen, hde tänkt att göra det igår när jag kom hem men va för lat ;)
Tittade på en film och gick sen ocg la sig. Idag så var jag så klart tvungen att gå upp extre tidigt för att åka till tandläkaren :( och spänna tandstälningen igen längar så tills det är klart med det är fortfarande långt kvar så deam on girl.
Åkte och handla med mamma sen, har inte förståt hur lite folk de är på maxi vid nio, så det gick fort. Köpte en ny toning till mitt hår eftersom att den gamla har gått ur ganska mycket.
Fick håret när jag kom hem blev riktigt bra :D. Tycker jag är riktigt dukig som hinner vara hos atndläkaren och färga håret innan tolv.
åkte hm till niclas på eftermidagen och träffa honom. Ikväll blir det att ha det trevligt med familjen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0