Träningen

Hemma nu, skulle ju träna lilla laget men hade glömt att de skulle ha föreldrar match idag, så träning kanske det inte var så mycket av men jag och Mette skulle döma, hade inga viselpipor så blev at använda rösten, haha vi skulle sätt oss ;) skulle inte be mig att döma igen fören jag har gått en kurs, tror jag missa en hel del men ändo ska kanske inte vara så petig när det gäller tjejer som är 01 och 02.
Efter det så skulle jag själv träna ick bra och taggar till matchen imorgon mot Åsbro, blir att åka dit på kvällen så en sen match blir det och en trött Ida på träningen under Onsdagen.
Ska sova nu så att jag orkar att gå upp imorgon till skolan :D


Kommentarer
Postat av: joanna

Hej jag heter Joanna och är 23 men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva me det ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda oavsett bakgrund eller diagnoser.

Så besök gärna min blogg:) kram joanna

PS. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. De pågär även flera tävlingar med fina priser och en veckans blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unkika läsare/dagen så passa på att anmäla dig:)

2012-01-31 @ 12:35:20
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0